tirsdag den 22. juni 2010

Frej - lyset i mit hjerte !

Ja, så nærmer sig tiden, hvor sidste skud på børnebørns stammen runder sin første fødselsdag. Dette sker i slutningen af juli, nærmere betegnet den 22. juli.
På denne dag for et år siden havde jeg vel nok min mest fantastiske oplevelse (bortset fra mine egne fødsler), at se mit 4. barnebarn komme til verden.
Min datter ringede til mig en dag længe før da for at fortælle, at hun havde valgt kejsersnit. Spændende, men hendes søde mand havde meddelt, at det blev altså uden ham, han ville ikke deltage i selve fødslen ved kejsersnittet, men gerne bagefter, hvorfor hun lige ville høre, om jeg ville med. Ja, må jo nok sige, at begejstringen ingen ende ville tage og da jeg havde afsluttet samtalen, stak jeg altså i en hyl med tårer og det hele i bar glæde over at blive spurgt.
Det var en kæmpe oplevelse at være med til og jeg fik endda lov til at give den søde Frej hans første tøj på samt være med under vægt- og måltagning. Oplevelsen af at kunne være der for min datter og hjælpe hende i denne stund vil jeg altid bære i hjertet, det er jeg yderst taknemmelig for.
Så nu venter jeg bare på, at hun inviterer til hans første fødselsdag, for den kan JEG da ikke gå glip af. Han står mit hjerte meget nær og det gør hans bror for iøvrigt også.

1 kommentar:

  1. Åh,sikke et fint indlæg. Nu får jeg da helt tårer i øjnene.
    Tak for det fine indlæg.
    Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige!

    SvarSlet